باربری تهران ، حمل بار در تهران ، اتوبار و باربری در تهران بزرگ

باربری تهران ، اتوبار ، اتوبار تهران ، حمل بار در تهران ، باربری ، باربری تهران ، حمل اثاثیه منزل در تهران ، باربری و اتوبار در تهران بزرگ

باربری تهران ، حمل بار در تهران ، اتوبار و باربری در تهران بزرگ

باربری تهران ، اتوبار ، اتوبار تهران ، حمل بار در تهران ، باربری ، باربری تهران ، حمل اثاثیه منزل در تهران ، باربری و اتوبار در تهران بزرگ

نکاتی برای یک اسباب کشی آسان

شاید در همین روز ها بخواهید که اسباب کشی کنید مطمن باشید که کار سختی را در پیش رو دارید ولی اگر یک برنامه ریزی خوب و دقیق داشته باشید مطمنا باشید در حین اسباب کشی دچار مشکل نخواهید شد باید قبل از هر چیزی ملزومات اسباب کشی را فراهم کنید ، کارتن هایی که مخصوص اسباب کشی هستند تا ساک های رختخواب را می توانید از شرکت باربری تهران تهیه نمایید.

اول از هر چیزی که می خواهید اسباب کشی را شروع کنید خانه ای می خواهید به داخل آن بروید تمیز کنید ، کف اتاق ها ، و اتاق نشیمن را با وسایل شستشو تمیز نمایید. و اگر موکت های داخل اتاق نیاز به شستشو دارند را حتما قبل از اسباب کشی به قالی شویی بدهید. که آنها را تمیز کنند.

اگر رنگ خانه ای که میخواهید به آنجا بروید نیاز به رنگ کاری دوباره دارد حتما آنرا بدست یک شرکت نقاشی ساختمان داده که دیوار ها را رنگ کنند.

بعد از اینکه وسایل بسته بندی را از شرکت باربری تهران تهیه کردید ، می توانید بسته بندی را خودتان شروع کنید و یا اینکه بسته بندی وسایل منزلتان را بدست ما  بسپارید. ( در ادامه بالفرض اینکه خودتان بسته بندی می کنید را ادامه خواهیم داد و در مورد آن نکاتی را برایتان خواهیم نوشت )

موقه بسته بندی سعی کنید کالا های ضروری و غیر ضروری را در داخل یک کارتن قرار ندهید تا وقتی که آنها را باز کردید دچار سر در گمی نشوید.

از اتاق ها شروع کرده و این کار را با تمام کردن وسایل آشپرخانه به اتمام برسانید.

در داخل کارتن ها وسایل خیلی سنگین قرار ندهید مثلا در داخل یک کارتن وسایل سنگین را نگزارید در بین کارتن ها توازن برقرار نموده و از وسایل سنگین و سبک برای پر کردن یک کارتن استفاده کنید

با ماژیک بر روی کارتن ها نام وسایل و اتاق مربوطه را بر روی آن بنویسید تا در حین باز کردن آن دچار مشکل نشوید

مبلمان را با فوم و وکیوم ها بسته بندی نموده و دور آنها را با سلفون بپیجانید.

وقتی که پرسنل باربری از راه رسیدند بهتر است که از وسایل بزرگ شروع نموده و بعدا وسایل کوچک را در داخل خاور بپچینند.

وقتی خاور بارگیری شد و پرسنل کاری باربری وسایل را در خاور ها قرار داند بهتر است هر چه زودتر به سمت خانه جدید بروید تا برای شما ساعت اضافی محسوب  نگردد.

بعد از اینکه ماشین ها به مقصد رسید و کارگران وسایل را تخلیه نمودند بهتر است که هر چیزی را در اتاق مربوطه خود قرار دهند تا در حین حمل آن برای شما مشکلی به وجود نیایید.

بعد از اینکه پرسنل اتوبار و باربری کار خودشان را به اتمام رساندند بهتر ای اول از اتاق ها شروع کرده وسایل داخل اتاق ها را بچینید و این کار را با وسایل آشپز خانه به  اتمام برسانید.

هم اکنون تیم باربری تهران با تجربه ی چنیدن ساله ای که در عرصه اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دارد آماده است کلیه خدمات اعم از خدمات مشاوره ای ، بسته  بندی وسایل ، حمل بار  و حتی چیدمان را برای شما انجام دهد.

هم اکنون به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسانی فنی و مجرب و دوره دیده خود آماده خدمت گزاری به شما را خواهیم داشت ، با ما تماس بگیرید ، مشاوره + بازدید توسط شرکت باربری تهران رایگان می باشد.

اگر قصد اسباب کشی را دارید و می خواهید این کار را بدونه دغدغه انجام دهید ما در خدمت شما خواهیم بود.

تلفن های تماس جهت رزرو سرویس :

۰۲۱۴۴۴۴۰۴۲۶ مناطق غرب تهران

۰۲۱۸۸۱۰۴۴۷۹ مناطق مرکز تهران

۰۲۱۲۲۸۹۵۳۶۴ مناطق شمال تهران

صمیمانه پذیرای نظرات گرم شما خواهیم بود.


منبع : نکاتی برای یک اسباب کشی آسان


http://tehranfreight.com/moving-tips


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.